sobota, 15 czerwca 2024

Łańcuszek do okularów DIY | Zestaw kreatywny z Action

Hej!
Łańcuszki do okularów wracają do łask. Pamiętam, jak wiele lat temu mama dała mi już niepotrzebny jej łańcuszek, a ja doczepiłam go do swoich przeciwsłonecznych okularów. Gdy pokazałam się tak na podwórku, mówiąc delikatnie, taka biżuteria nie spodobała się moim kolegom i koleżankom. A mnie wręcz przeciwnie, bo to w tamtych czasach był fajny dodatek. Myślę nawet, że całkiem prawdopodobne, że mam tamten łańcuszek gdzieś w domu. 
No, ale ten wpis nie jest o moich wspomnieniach z dzieciństwa, a o modnym dodatku! Oczywiście łańcuszek do okularów można kupić, a wybór jest spory. A u mnie na blogu będzie o zestawie kreatywnym ze sklepu Action, dzięki któremu można taki łańcuch sobie zrobić.
Zestaw do robienia łańcuchów Craft Universe ze sklepu Action. Kosztuje 7,99 zł, jest kilka wersji do wyboru. Znaleźć go można na dziale dla dzieci. Z tego zestawu można wyczarować nie tylko łańcuchy do okularów (są 4 specjalne gumki/gumowe zaciski), ale też bransoletki, naszyjniki, breloczki i co tam innego przyjdzie do głowy.
Tu niżej mój zestaw, ale zdjęcia robiłam już po wykonaniu łańcucha, stąd puste przegródki ;)
Stworzenie łańcucha do okularów jest bajecznie proste - wystarczy połączyć ogniwka (a nie ma z tym żadnego problemu), a potem przyczepić gumowe zaciski (ja przymocowałam za pomocą metalowych kółek) i gotowe. Zrobienie tego łańcuszka zajęło mi chyba z 10 minut :D I cyk, można już sobie zawiesić okulary na szyi, przynajmniej się nie zgubią. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz