piątek, 14 czerwca 2024

Bransoletki inspirowane ptakami

Hej!
Do głowy wpadł mi pomysł, by zrobić bransoletki inspirowane ptakami. I bardzo spodobała mi się ta zabawa :) Dlaczego jest to fajna forma spędzenia wolnego czasu? Można poznać ptaki, bliżej im się przyjrzeć (nawet jeśli to tylko zdjęcia z internetu), pobawić się kolorami i wykorzystać koralikowe zapasy.
Myślę, że na pewno stworzę więcej bransoletek, bo dzisiaj pokazuję cztery. Dwie z nich są inspirowane ptakami dość znanymi w Polsce, a dwie pozostałe - ptakami egzotycznymi. 
Bocian biały Ciconia ciconia
Aktualnie śledzę życie bocianków >>Bociany w Trzcińcu<< i pomyślałam, że fajnie zrobić coś inspirowanego bocianami. Kiedyś zrobiłam szydełkowego bociana >>klik<<, a tym razem - bransoletkę inspirowaną bocianami :)
Sójka Garrulus glandarius
Co za wspaniały ptak! Uwielbiam sójki i mam okazję obserwować je w naturalnym środowisku. Wrzeszczą, naśladują inne ptaki, krzyczą, potrafią wystraszyć człowieka swoimi dźwiękami. Amatorki żołędzi. Ciekawe ptaki :)
Kakadu żółtoczuba Cacatua galerita
Prawdziwa gwiazda zoo w Zamościu, bo właśnie widziałam kakadu w zoo. Gadatliwa, zwracała na siebie uwagę odwiedzających. Ot co, celebrytka :D
Ara zielonoskrzydła Ara chloropterus 
Bardzo mi się podobają kolorowe ptaki, a ta ara wygląda cudnie. Też widziałam ją w zoo. Cóż mogę więcej napisać - kolory ma bajeczne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz