środa, 19 czerwca 2024

Zestaw do robienia bransoletek z gumek z Action

Hej!
Niech Was tytuł nie zwiedzie - zestaw, który dziś pokażę we wpisie, może posłużyć nie tylko do robienia bransoletek :) To tak w skrócie na wstępie.
Zestaw miękkich gumek do prac kreatywnych kupiłam już parę miesięcy temu i miałam już o nim nie pisać, ale znowu jest dostępny w Action (cena 9,49 zł, jest na dziale kreatywnym dla dzieci), więc może komuś wpis się przyda. W pudełku jest 180 miękkich gumek oraz niezbędne akcesoria i instrukcja. Co z takich gumek można zrobić? Biżuterię - nie tylko bransoletki, breloczki, stworki, figurki zwierząt i co tam jeszcze przyjdzie do głowy. Gumki nadadzą się też do zrobienia jakiejś fryzury. Plusem jest jeszcze to, że po wykorzystaniu wszystkich gumek zostaje pudełko na inne akcesoria kreatywne :) Ma przegródki, więc będzie idealne np. na koraliki.
Oto i zestaw (są na pewno inne kolory do wyboru):

W środku, jak już wspomniałam wyżej, są akcesoria i instrukcja (ze zdjęciami). Jest widelczyk do plecenia, coś na wzór szydełka do przekładania oraz ogniwka do złączenia ze sobą końców. Widelczyk wcale nie jest potrzebny, bo przeplatać gumki można na przykład na własnych palcach. Ja z zestawu nie używałam szydełka/haczyka, wolałam przekładać własnymi palcami.

Tworzenie prostej bransoletki to bułka z masłem:

Ja do bransoletek nie używam ogniwek do złączenia. Biorę za to gumkę, rozcinam i końce związuję. 

Potem wystarczy odciąć końcówki albo wpleść i już.

A potem to już można tworzyć. Kilka rzeczy...
...albo jeszcze więcej :D

Cóż mogę powiedzieć - za takie pieniądze to fajny zestaw kreatywny dla osób w różnym wieku :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz