środa, 26 czerwca 2024

Torebka w chmurki

Hej!
Jakiś czas temu zainspirowały mnie chmury i dzięki temu powstał niebieski pokrowiec (z chmurką!) na aparat >>etui na aparat<<, zrobiłam także maskotkę >>Kicia chmurka<<, stworzyłam również projekt fotograficzny. Dzisiaj kontynuuję temat chmurek - będzie o chmurzastej torebce (nie mylić z humorzastą :D).
W sklepie Action kupiłam cztery motki włóczki Alison & Mae Medium >>moja opinia na temat włóczek z Action<<. Torebkę robiłam jednocześnie z czterech nitek, a to pozostałości :)
Banderole:
Oto i torebka. Całość to mój własny projekt. Aplikacje chmurki powstały również z wyżej wymienionej włóczki. Z racji tego, że robiłam z czterech nitek jednocześnie, torba jest dość sztywna. Mieści A4. Tym razem zrobiłam nieco dłuższe rączki, więc torebkę można i wziąć do ręki, i zawiesić na ramieniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz