wtorek, 11 czerwca 2024

Zakupy czerwcowe: Action & Woolworth

Hej!
Za każdym razem, gdy tworzę wpis o zakupach, zaczynam go od słów "dawno nie pokazywałam na blogu zakupów". I cóż, dzisiaj też powinnam tak właśnie zacząć :D Bo właśnie już jakiś czas nie prezentowałam łupów ze sklepów. Ale jakoś tak nie kupowałam niczego szczególnego (nie, żeby dziś były wyjątkowe rzeczy...:D). W każdym razie dziś nieduże zakupy ze sklepów Action oraz Woolworth.
Zacznę od sklepu Action. Kupiłam tam dwa motki włóczki Alison & Mae Twisty yarn (15,50 zł za motek). Kupiłam je z myślą o konkretnym projekcie. Są inne kolory do wyboru.
A to nieduże zakupy ze sklepu Woolworth. Niedawno otworzył się właśnie sklep tej sieci w Lublinie. Odrobinę przypomina mi TEDi - między innymi jeśli chodzi o akcesoria do szycia, szydełkowania oraz koraliki. Całego asortymentu nie znam, ale ceny niektórych rzeczy wydają mi się zbyt wysokie (np. zestaw koralików plastikowych dla dzieci w Woolworth kosztuje 23 zł, a identyczny w Action poniżej 10 zł). Ale jeśli chodzi o ilość rzeczy, to w TEDi jest dużo więcej towaru niż w Woolworth. No, ale mniejsza już z tym. Oto moje koralikowe zakupy (7 zł i 10 zł):
Koraliki motyle i koraliki róże (po 4,50 zł za opakowanie):
I to tyle z zakupów :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz