środa, 16 marca 2016

Wielkanocne jajka | Proste kartki z kurczakami

Hej!
Ostatnio w KIKu skusiłam się na zestaw 12 styropianowych jaj. W tym roku miałam już takowych jaj nie robić, ale pomyślałam, że czemu mam sobie odmawiać przyjemności szydełkowania? Chwyciłam więc za ulubioną ostatnio włóczkę Falka z Aniluxu i obrobiłam cały tuzin jaj półsłupkami. Ot, tak minimalistycznie, żeby nie przegiąć w drugą stronę (co mnie się niestety zdarza). Oto jaja:


Cztery jajka wylądowały w  koszyczku razem ze słitaśnym różowym zającem z biedronkowego jogurtu:

Postanowiłam też zrobić proste wielkanocne kartki. Jak ja się zabiorę za takie kartki, to potrafię odwalić tak cyrk i karnawał, że nie ryzykowałam i zrobiłam coś prostego. Na papier przykleiłam kurczaki z pomponów, w środku napisałam życzenia i tyle. Kartki jutro pójdą w świat :)

A mój pomponowy kurak wylądował w kielichu :D

Jak Wam się podobają takie proste twory? :)

19 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoją kreatywność ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te jajeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jajka i super kartki! Ja lubię prostotę, więc bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajuszka mają super kolor, uwielbiam miętę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, miętowy nadał im uroku:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajka są genialne w swoim minimalizmie. :D I mają cudny kolor. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny kolor jajek! A kartka bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jaj naprawdę bardzo mi się podoba, taka prostota jest czasem najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! W tamtym roku też robiłam takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne jajeczka:) Bardzo podoba mi się ten kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są! Proste bywa najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona Twoimi szydełkowymi pisankami, dodatkowo są w moim ulubionym turkusie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała jajkowa inspiracja! kolor i sam pomysł na szydełkowe wielkanocne jaja - super!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cudne te jajeczka!!! A pomponiaki przezabawne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten kurczak jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ten kurczak jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń