wtorek, 22 marca 2016

Marynarski koszyk

Hej!
W ostatni weekend mój mózg bardzo chciał coś robić, ale ciało już nie bardzo. Pomyślałam więc, że skończę dawkować sobie to szczęście i wykończę t-shirtową włóczkę. Oczywiście wpadł mi do głowy pomysł na koszyk, bo chciałam mieć jakiś organizer na mini włóczki. Niestety, nie miałam pojęcia, ile przędzy pójdzie na koszyk i wraz odrobina włóczki mi została. Mogłam zrobić odrobinę większe denko, no ale trudno :) Koszyk robiłam półsłupkami szydełkiem 8mm i trochę go zaokrągliłam:

Ostatnio z domu zabrałam guziki z kotwicą i jeden z nich wylądował na koszyku w ramach ozdoby :)

Jak Wam się podoba taka morska wersja? Ja uwielbiam tego typu klimaty i mogę godzinami wpatrywać się w pływające statki :)

Wczoraj przyjechałam na tydzień do rodziców, więc będzie mnie nieco mniej na Waszych blogach, ale na bank będę na fb i instagramie :) Jutro jadę do Wro na zakuposki i mam nadzieję, że będę Wam mogła coś fajnego pokazać :)

12 komentarzy:

  1. Koszyk i jego zawartość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny koszyk! Marynarski guzik bardzo dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarskie guziki jak dla mnie mogą być wszędzie :) tu wpasował się idealnie :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! Bardzo mi się podoba :) Świetny kolor, a guzik to prawdziwa kropka nad i.
    Lubie morskie klimaty i tego typu dodatki bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie kształt wyszedł ala dzban,a styl marynarski kojarzy mi się z pin up girls :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wypoczynku!!! Koszyk jest ok:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! ja moje skarby trzymam w podobnym koszu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam morze, mogę godzinami siedzieć na Skwerze Kościuszki w Gdyni i gapić się na statki i morze :). Koszyk bardzo fajny. Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się prezentuje, fajnie układają się w nim te kolorki i ten guziczek bardzo fajnie dopasowany:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszyk jest świetny. :D Sama mam ochotę kupić tę t-shirtową włóczkę, ale u mnie nie ma miejsca już na nic. :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Pięknie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny! Ślicznie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń