piątek, 11 marca 2016

Wielkanocny kurczak DIY

Hej!
Ostatnie DIY było baaaardzo dawno temu, ale już się poprawiam :) Dzisiaj pokażę Wam, jak w prosty sposób zrobić wielkanocnego kurczaka. Ja robię takie już od kilku lat, bo są przeurocze :) Można je też wykorzystać na kilka sposobów, ale o tym na końcu :)

Co będzie potrzebne?
-żółta włóczka (u mnie Kotek)
-kawałek czerwonego filcu
-ruchome oczy/koraliki
-klej magiczny
-nożyczki

Zaczynamy od zrobienia pompona. Ja po prostu nawijam włóczkę na dłoń, bo jest najwygodniej i najszybciej, a kurczak ma odpowiedni rozmiar. Pompon można też zrobić na widelcu, przyrządzie do pomponów, tekturce itp. Jak komu wygodnie :)
Im więcej włóczki nawiniemy na dłoń, tym gęstszy będzie pompon.
Kiedy już skończymy oplatać, ściągamy naszą "nawijkę" z dłoni:
 Bierzemy kawałek włóczki:
 I związujemy mocno na środku "nawijki":
 A teraz czas na rozcinanie:
Wyrównujemy nitki i obcinamy to, co jest nierówne:
 Bierzemy czerwony filc:
 I wycinamy mały trójkącik:
 Wygładzamy nasz pompon i chwytamy za klej i ruchome oczy:
 Przyklejamy oczy oraz dzióbek i czekamy, aż klej wyschnie:

Kurczak jest gotowy! Ostatni krok to ułożenie fryzurki ;)

A oto moja armia kurczaków. Trochę się różnią od tego kurczaka, bo mają szydełkowe dzióbki. Jeśli potraficie szydełkować, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby dziób zrobić szydełkiem. No, i możecie je dowolnie ozdobić, coś na nie poprzyklejać, czy co tam chcecie :D

Jak Wam się podoba taki kurczak? :)

7 komentarzy:

  1. Świetne idealny dodatek do wielkanocnego koszyczka i dodoatkowo expresowy sposób na pom pon z ręki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyda mi się taki ekspresowy kurczak, bo pewnie znowu zapomnę jakiegoś kupić do koszyczka. :D Słodziachnie wygląda cała ta armia. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosty w wykonaniu i bardzo zabawny :) Może i ja się skuszę :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste i fajne kurczaczki :)

    OdpowiedzUsuń