poniedziałek, 28 marca 2016

Wymianki z Olą i Anią


Hej!
Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze i spędzacie czas, tak jak chcecie :) Ja właśnie odpoczywam po nocnej podróży, a na dniach nadrobię Wasze blogi :)
Dzisiaj, od razu po wstaniu, rozpakowałam wymiankowe paczki. Wymieniłam się z dwiema osóbkami i dzisiaj chcę Wam pokazać, co dałam i co dostałam :) Nie będzie dużo tekstu, tylko fotki, więc zapraszam do oglądania :)
Na sam początek Wielkanocna wymianka z Olą. Oto, co wysłałam ja:
Podkładki, które widzieliście w tym poście:
Kołnierzyki:
Kurka oraz jajka:
Kartka z kurakiem:
Naklejki na paznokcie oraz wiosenny lakier:
Kolorowanka:
Urocze mydełko:
Herbatka i do tego naklejki do notatek, tylko sfocić zapomniałam :D
A od Oli dostałam:
Kubek z kotami oraz zaparzacz (swoją drogą widziałam ostatnio identyczny i zastanawiałam się nad zakupem :D):
Suszki i serwetki:
Rzeczy różne:
Zmywacz i duet do stópek:
No i karteczka:

Wymieniłam się także z Anią, która prowadzi bloga The Creative Space. Zachęcam Was do odwiedzin i nacieszenia oka pięknymi zdjęciami i przeboskimi pracami :)
Ani zależało na kołnierzykach, więc posłałam dwie sztuki:
 Do tego dorzuciłam jajeczka:
 I kartkę z kurakiem:
 A ja zapragnęłam mieć od Ani ręcznie szytą sówkę. Nie mogę oderwać od niej oczu, jest cudowna! :)
 Dostałam też koszyczek i jajo:
 No i świeczki i dziurkacz:
Ja (jak zawsze) jestem mega zadowolona z wymianek :)
Wpadło Wam coś w oko? :D

6 komentarzy:

  1. Fajna sprawa takie wymianki! :) Dostałaś świetny kubek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie się cieszę, że podoba Ci się ta moja pokraczna sowa :D
    Kubek w koty jest boski! (jestem kociarą, musiałam go pochwalić :D), ale zaparzacz też! No ale te Twoje kołnierzyki to powalają na kolana <3 Muszę Ci wysłać moją 'stylizację' z soboty w jednym z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł z tymi wymiankami :). Moi faworyci to kubek i sówka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna wymiana :) Zazdroszczę dziewczynom Twoich pięknych kołnierzyków :)
    Pozdrawiam ciepło i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń