poniedziałek, 7 marca 2016

Wielkanocnie

Hej!
Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, a ja powoli zmieniam dekorację. Co prawda do Świąt jest jeszcze trochę czasu, ale ja już teraz postanowiłam nacieszyć oko :) Nie jest to jeszcze gotowa dekoracja, bo planuję zrobić wariację z koszykiem. Póki nie jest gotowy, pokażę Wam to, co zebrałam na komodzie do tej pory :)
Obrazek - Empik | Drewniany aparat | Patera na perfumy | Tulipan | Kominek - Drogeria Natura | Biały lampion ze słoika | Złota serwetka |
Jak widzicie, od ostatniego czasu niewiele się zmieniło, ale taki był zamysł. Harmonię zaburza jedynie kielich, do którego wetknęłam wszystkie kwiatki, jakie zrobiłam :D Po prostu nie miałam co z nimi zrobić. Miały być broszkami, ale nie mam zapięć, więc projekt na razie stoi, a właściwie leżakuje :D
W końcu mogłam użyć do dekoracji kurczaka. Przysiadł sobie na literce M i tak sobie siedzi i macha długimi nóżkami :)

Jakiś czas temu wycięłam jajo z drewna. Oczywiście miałam coś z nim zrobić, ale stwierdziłam, że bezpieczniej zostawić je surowe. Z moimi zdolnościami do malowania i decoupage musiałabym je wrzucić do pieca. A surowe jaja tez są dobre ;)

Rok temu, już po Wielkanocy, dostałam to oto jajo. W końcu mogę je postawić na komodzie i karmić me oczy :D

W zeszłym roku w wyprzedażowych koszach Biedry, wygrzebałam taki oto koszyczek z czterema serwetkami. Się przyda :)

Jak Wam się podoba moja Wielkanocna dekoracja? U Was już wielkanocnie? :)

12 komentarzy:

  1. Kur :) super
    Jajo się świetnie komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej podoba się kurczak :) Jest strasznie uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczak świetny! Reszta ozdób też ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja komoda już gotowa do świąt :) Bardzo fajnie zestawiłaś kolorowe, wielkanocne akcenty z naturalnymi, drewnianymi dekoracjami. Uwielbiam Twojego kurczaka :))
    Pozdrawiam ciepło, miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczak - elegant jest super, ale to jajo z drewna jest po prostu genialne. Właśnie takie surowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyk super! A jajo rewelacja, chociaż wydaje mi się, że nie mogłabym się powstrzymać i bym je pomalowała :D Od zawsze uwielbiałam ozdabiać pisanki, a tu taka duża! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna wystawka z kurakiem elegancikiem:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już widać Wielkanoc i wiosnę u Ciebie. :D Jajko jest totalnie świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne dekoracje:) Ja nawet nie mam czasu pomyśleć, że święta tuż tuż, a przede mną jeden projekt, który stoi w miejscu:) U Ciebie już tak ładnie i świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super dekoracja.Najbardziej wpadł mi kurczaczek z muchą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super kurczak! Taki wiosenny! Wnosi tyle słońca w dekorację!

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie już świątecznie :). Ja też wygrzebałam dekoracje wielkanocne,ale na razie tlko syn je porozstawiał po meblach i wygląda to...hmm...dość oryginalnie :)
    Piękna kolekcja,mnie najbardziej podoba się kosz z serwetkami i drewniane jajo :)

    OdpowiedzUsuń