czwartek, 10 marca 2016

Gdzie ten królik? | Włóczka z KIK | Nowe szydełka

Hej!
Dzisiaj miało nie być notki, ale pomyślałam, że napiszę Wam o czymś bardzo ważnym. No bo nic nie cieszy tak, jak nowa włóczka! :D
Wczoraj pokazywałam Wam na fb, że w KIKu dostaniecie zestaw włóczek. Podświadomie czułam, że w tym sklepie pojawi się przędza, więc cóż mi pozostało... No tylko pojechać i kupić! Włóczki nigdy dość :) Bardzo często zdarza mi się kupować włóczkę w innych miejscach niż pasmanteria, bo po prostu lubię testować różności. Poza tym do pasmanterii mam kawałek :(
Pomyślałam, że przy okazji pokażę Wam resztę zakupów z ostatnich dni. Co prawda niektórzy widzieli je na fb, ale wiem, że nie każdy mnie tam śledzi. Zapraszam do oglądania :)

Zaczynamy od najważniejszej rzeczy - zestawu włóczek:

Zestaw kosztował 24.99 zł i zawiera 3 motki włóczki, szydełko oraz kawałek czarnej włóczki:

Ja wybrałam taki oto kolorek. Do wyboru były jeszcze biały, brązowy oraz różowy. Motek ma 50 gramów i 125 metrów, skład: 50% bawełna, 50% poliakryl:

Szydełko nr 3.0:

No i kawałek  czarnej włóczki:

Cały zestaw służy do wyszydełkowania wielkanocnego zająca:

Przypomnę - do wykonania wielkanocnego zająca:
Niestety, zestaw nie zawiera żadnej instrukcji, żadnego schematu, jest tylko fotka tegoż zająca. Tak, wiem, w necie jest pełno wzorów na różne zajączki, no ale skoro zestaw jest do wykonania zająca, to ja chcę instrukcję. Nie jestem oblatana w robieniu maskotek i nawet nie wiem, jak duży ma być ten zając i w ogóle to nic nie wiem. Smuteczek :(
Ale pocieszające jest to, że mam taką piękną włóczkę i takie piękne szydełko! :D

W KIKu kupiłam jeszcze 12 styropianowych jaj za 4 zeta. Ostatnio widziałam podobny zestaw u Chińczyka za 7 złotych, a ja nie lubię przepłacać za takie duperele:

Na allegro zakupiłam duże szydełka 10 i 12 mm, bo takich mi brakowało:

Szydełko 12 mm kosztowało 5.20 zł, natomiast 10 mm - 4.55 zł:

Przy okazji wrzuciłam do koszyka duży zestaw różnych igieł za 1.85 zł. Co jak co, ale igły gubię mega szybko:

No i byłam ciekawa takiego bajeranckiego zestawu igieł nawlekanych od góry za 2.89, więc też wzięłam:
Plastikowe szydełka oraz igły zakupiłam od sprzedawcy woolcomb.

Łiiii, jestem szczęśliwym bankrutem :D Włóczki i duperel do robótek nigdy dość, a człowiek jest bardziej zadowolony :D

Co fajnego ostatnio kupiliście? :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda ten zestaw ma wielkanocnego zająca, ale dziwi mnie, że nie ma żadnej instrukcji:) Ja ostatnio musiałam zakupić igły do filcowania, bo łamią mi się na potęgę:) Poza tym zainwestowałam również w styropianowe jaja i w koraliki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne zakupy :D Czy styropianowe jaja udało Ci się kupić w lubelskim Kiku?
    Co do zająca, to widzę, że zestaw "hard level", bo bez opisu ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zakupy jak się patrzy :) teraz pozostaje nam czekać na efekty ;)
    ja zakupiłam ostatnio włóczkę Kartopu Basac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się obłowiłaś... ;) Ja od dłuższego czasu niczego nie kupuję, bo moje zasoby już nigdzie się nie mieszczą. Czas je twórczo przerabiać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy ;), ciekawa jestem jaki Ci wyjdzie królik :). Co do moich zakupów, po dwóch tygodniach polowania na Kotka w kolorze jeans (zabrakło na rękaw) chwilowo mam dosyć zakupów włóczkowych :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zając, ale faktycznie szkoda, że nie ma instrukcji :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Może to taki zestaw na rozbudzanie kreatywności czy umiejętności - Zrób zająca ze zdjęcia :D Ale włóczka super :D Ja nie wiem nawet czy KIK jest w Poznaniu, ale niestety mam w okolicy kilka pasmanterii i wejście tam zawsze się źle kończy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Duże zakupy zrobiłaś a najlepszy zestaw do zrobienia zajączka bez schematu :).Ja ostatnio kupiłam nici Maxi na bluzkę w kolorze koralowy .Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wspaniałe zakupy. Super kupiłaś ten zestawik na królika. Ciekawe czy będziesz zadowolona z tych szydełek. Nigdy takich jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Udane zakupy :) Piękny kolor włóczki :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń