środa, 5 grudnia 2018

Eko sprzątanie | Mycie podłóg

Hej!
Podłogi to chyba najszybciej brudzące się powierzchnie w domu, a w sklepach półki uginają się od płynów do ich mycia. Niektóre mają tak kosmiczne kolory, że można dostać oczopląsu. Zapachów do wyboru też jest cała masa, ale przyznam szczerze, że żaden nie skradł mojego serca. Jak dla mnie, wszystkie wydają się sztuczne. Dlatego robię swój własny płyn do mycia podłóg, który pachnie tak, jak mi się podoba :)

Co będzie potrzebne do zrobienia płynu do mycia podłóg?
-woda
-ocet
-olejki eteryczne
Wlewamy gorącą wodę do wiadra i dodajemy ocet. Można wlać 1/4 szklanki, można pół szklanki, całą szklankę albo nawet dwie (ja leję na oko :D). Na sam koniec dodajemy olejek eteryczny (kilka kropel(, u mnie zazwyczaj grejfrutowy albo z drzewa herbacianego ze względu na działanie dezynfekujące.
Czym lubicie myć podłogę? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz