sobota, 29 grudnia 2018

Kalendarz DIY z Action

Hej!
Uwielbiam sklep Action i zawsze zakupię w nim coś fajnego. Oprócz mydła i powidła, mają tam ciekawe zestawy do DIY i tym razem skusiłam się na "Zrób swój kalendarz", który kosztował 6.75 zł. Do wyboru było kilka wersji kolorystycznych, ja zdecydowałam się na szarości.
Zestaw zawiera wszystko, co potrzebne do zrobienia kalendarza. Jest tu cała konstrukcja z MDF, drewniane patyczki, elementy papierowe, klej i pędzelek. Niestety nie wiem, jak sprawuje się ten klej, bo korzystałam ze swojego.
Jak to zwykle przy takich zestawach bywa, zabawa w trakcie tworzenia jest przednia. Tła były do wycięcia, więc musiałam trochę się namachać nożyczkami. Było sporo klejenia i czekania, aż wyschnie, a najlepsze było ozdabianie :D Mój kalendarz prezentuje się tak:
Muszę przyznać, że jest ładną ozdobą mojej chałupy :D
Jak Wam się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz