sobota, 15 grudnia 2018

Skrzat świąteczny DIY | Zestaw z Flying Tiger

Hej!
Świąteczne skrzaty to bardzo popularny motyw. Zawsze przed Bożym Narodzeniem widzę ich wysyp w sklepach i na zdjęciach w mediach społecznościowych. Sama zawsze chciałam zrobić takiego gnoma i kiedy zobaczyłam zestaw do zrobienia takowego, postanowiłam go nabyć. Kupiłam go w Flying Tiger i kosztował mnie 6 złotych.
W zestawie jest prawie wszystko do zrobienia świątecznego skrzata: elementy z filcu, broda z futerka, drewniany nochal, wypełnienie oraz igła z nitką. Brakuje jednak kleju.
Zestaw zawiera także instrukcję, z której skorzystałam.
 Skrzata robi się szybko i przyjemnie. Oto i on:
Jest to bardzo fajna dekoracja świąteczna:
Przy okazji pokażę Wam dwie choinki, które zrobiłam. Białą podarowałam Mamie:
 A różową zostawiłam sobie, bo nie mogłam się powstrzymać :D
Jak Wam się podobają takie dekoracje? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz