czwartek, 30 stycznia 2020

Farby w pędzelku z Biedronki

Farby w pędzelku z Biedronki st. majewski
Hej!
Ostatnio sporo testowania na blogu, ale tak jakoś wyszło :D Jestem teraz głównie na Instagramie, ale spokojnie, z bloga nie rezygnuję :) A dzisiaj pokażę Wam farby w pędzelku z Biedronki, które dzisiaj pojawiły się w sklepach. Zawsze to w końcu lepiej obejrzeć sobie kolory przed zakupem :D
Farbek jest 5 i kosztują 11,99 zł.
Farby w pędzelku z Biedronki st. majewski
Farby są od firmy St. Majewski.
Farby w pędzelku z Biedronki st. majewski
Farby w pędzelku z Biedronki st. majewski
Tak oto prezentują się po wyjęciu z opakowania:
Farby w pędzelku z Biedronki st. majewski
A tak wygląda pędzelek z bliska. Dzisiaj już nimi malowałam w moim art journalu i niestety, ale kilka "włosków" wypadło.
Farby w pędzelku z Biedronki st. majewski
Kolory natomiast wyglądają następująco. Tutaj tuż po nałożeniu:
Farby w pędzelku z Biedronki st. majewski
A tutaj już po wyschnięciu:
Farby w pędzelku z Biedronki st. majewski
Jak dla mnie są całkiem przyzwoite i fajnie wyglądają. Farby w pędzelku bardzo mi się przydają, jak chcę coś drobnego napaciać w art journalu, a nie chce mi się szukać tubek i palety (i pędzli :D). Także uważam zakup za udany :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz