środa, 29 stycznia 2020

Styczniowe zakupy: Auchan, KIK, Biedronka, Action, TEDi, Empik

styczniowe zakupy haul
Hej!
Zorientowałam się właśnie, że styczeń ma się ku końcowi :D Dlatego dzisiaj czas na zakuposki. Odwiedziłam dużo sklepów, dużo rzeczy nabyłam. Nie wszystko sfociłam, bo nie zawsze mi się chciało. Aktualnie niemal wszystko jest w użyciu :D

Auchan

Pastele suche Prestige Astra - 46.99 zł
Nie będę się rozwodzić, bo więcej pisałam tutaj :)
pastele suche prestige astra 36 kolorów auchan styczniowe zakupy haul

Klej Magic Magiczny - 3,28 zł
Ten klej musi być gdzieś pod moją ręką. W wielu sklepach można go kupić i także w Auchan dostaniecie go bez problemu.
klej magic magiczny auchan styczniowe zakupy haul
Stemple akrylowe - 4,61 zł
Uwielbiam tego typu stemple i ciągle zwiększam kolekcję :)
stemple akrylowe auchan styczniowe zakupy haul
Taśmy washi - 1 zł
W wyprzedażowych koszach wygrzebałam taśmy washi, po złotówce żal nie brać :)
taśmy washi auchan styczniowe zakupy haul

KIK

Tkanina syrenkowa w łuski - 4 zł
Uwielbiam tego typu tkaniny, są świetne do różnych prac. Nadadzą się także jako tło do zdjęć.
zakupy kik tkanina syrenkowa w łuski styczniowe zakupy haul

Organizer kwiatek - 2 zł
Wzięłam, bo od razu miałam na niego pomysł. Postaram się niedługo pokazać efekty przeróbki :)
zakupy kik organizer ze sklejki kwiatek
zakupy kik organizer ze sklejki kwiatek

Taśmy washi - 4 zł
I znowu taśmy, ale są niezastąpione przy tworzeniu art journali :D
zakupy kik taśmy washi

Papiery ozdobne i naklejki - 5,99 zł
Zestaw różnych papierów. Tak jak w przypadku taśm washi, są niezastąpione przy art journalach.
zakupy kik papiery scrapbooking i naklejki

Biedronka
Dużo fajnych rzeczy pojawiło się w styczniu w Biedronce. Nabyłam między innymi planner, a także naklejki (5 zł) i samoprzylepne karteczki (5 zł).
styczniowe zakupy haul biedronka naklejki

styczniowe zakupy haul biedronka samoprzylepne karteczki

Empik
Rzadko bywam w Empiku, bo ceny mnie przerastają, ale koleżanka dała mi info, że są fajne wyprzedaże. I tak kupiłam kilka rzeczy, nie wszystko tu pokazuję. Kupiłam między innymi elementy do journala oraz naklejki, a za wszystko zapłaciłam jakieś grosze.
styczniowe zakupy haul empik elementy do art journala
styczniowe zakupy haul empik naklejki
styczniowe zakupy haul empik naklejki

Action
Udało mi się wybrać do mojego ulubionego sklepu, czyli Action. Tym razem nawiedziłam Action w Rzeszowie. Niestety, gdzieś posiałam paragon, także niżej podaję ceny orientacyjne.

Farby akrylowe 250 ml - ok. 8 zł
Tych pojedynczych farb nie miałam wcześniej, dlatego kupiłam na spróbowanie. Pierwsze wrażenie jest pozytywne :)
styczniowe zakupy haul action farby akrylowe
styczniowe zakupy haul action farby akrylowe

Bloki z elementami do wyrwania - ok. 8 zł
Miałam już jeden taki blok i kupiłam dwa kolejne. Bardzo mi się podobają te elementy :)
styczniowe zakupy haul action blok z elementami 3d

Naklejki (po dwa arkusze) - ok. 4 zł
Naklejek nigdy dość :D
styczniowe zakupy haul action naklejki
styczniowe zakupy haul action naklejki

Ozdobne papiery - ok. 4 zł
Lubię papiery z Action i natrafiłam na nowe dla mnie wzory.
styczniowe zakupy haul action ozdobne papiery

Naklejki - ok. 5 zł
Duże zestawy naklejek z przeznaczeniem do plannerów. Ja oczywiście używam ich do journali :D
styczniowe zakupy haul action naklejki

Papiery oraz napisy na papierze welinowym - ok. 5 zł
Ujęły mnie wzorami. Są takie kolorowe i ładne :)
styczniowe zakupy haul action ozdobne papiery

Naklejki - ok. 5 zł
Zestaw uroczych wypukłych naklejek. Wzięłam ze względu na aparaty :D
styczniowe zakupy haul action naklejki

Stemple akrylowe - ok. 5 zł
Kolejny zestaw stempli :)
styczniowe zakupy haul action stemple akrylowe

Naklejki - ok. 5 zł
To naklejki z działu dla dzieci, ale takie kobitki mi się przydadzą :D
styczniowe zakupy haul action naklejki

Stemple magnetyczne literki - ok. 8 zł
Świetny zestaw. Jestem nim zachwycona :D
styczniowe zakupy haul action stemple magnetyczne literki
styczniowe zakupy haul action stemple magnetyczne literki

Farby akrylowe w spreju - ok. 8 zł
Kolejny zestaw, uwielbiam farby w spreju z Action :) Niedługo pokażę na blogu, jak wyglądają poszczególne kolory.
styczniowe zakupy haul action farby akrylowe w spreju

Drewniane tagi - ok.  4 zł
Lubię takie drewniane elementy, te tagi bardzo mi się przydadzą :)
styczniowe zakupy haul action drewniane tagi

Wycinarka do kółek - ok. 5 zł
Chciałam kupić taką wycinarkę już wcześniej, ale nie było. Teraz była i mam :D
styczniowe zakupy haul action wycinarka do kółek gilotyna

TEDi
W TEDi zaopatruję się głównie w płótna, ale przy okazji zawsze wpada coś do koszyka.

Naklejki - 4 zł
Kolejny zestaw w mojej kolekcji.
styczniowe zakupy haul tedi naklejki

Naklejki na kafelki - 5 zł
Spokojnie, nie będę robić remontu :D
styczniowe zakupy haul tedi naklejki na kafelki

Ozdobne papiery - 6,50 zł
Kolejne piękne wzory papierów z TEDi :)
styczniowe zakupy haul tedi ozdobne papiery

Nausznice - 5 zł
Nie mogę (i nie lubię) nosić kolczyków, ale za to fajnie czasem przyozdobić ucho. Takie nausznice to fajna sprawa :)
styczniowe zakupy haul tedi nausznice

Taśma z pomponami - 4 zł
Pojawiło się sporo kolorów tych taśm i tym razem wzięłam w odcieniu pomarańczy.
styczniowe zakupy haul tedi taśmy z pomponami

Ozdobna tkanina w łuski - 4 zł
Nie mogłam się powstrzymać :D
styczniowe zakupy haul tedi tkanina w łuski

Jak już wspomniałam na początku, większość rzeczy jest już w użyciu. Zapraszam na Instagram, gdzie prezentuję więcej moich prac :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz