czwartek, 16 stycznia 2020

Stemple literki z Dealz

Stemple literki z Dealz
Hej!
Stemple literki to rzecz niezbędna w moim domu. Są niezastąpione przy tworzeniu art journala i innych kreatywnych robótkach. Dawno temu pisałam o stemplach literkach z Tigera, które wciąż można nabyć w tym sklepie. Mam je nadal i dobrze się sprawują, ale stempli nigdy dość. Dzisiaj zaprezentują stemple z Dealz, które dostałam w prezencie. Nie znam ich ceny, ale moja koleżanka mówi, że kosztowały grosze (wiadomo, w Dealz chyba ciężko znaleźć coś drogiego) i leżały gdzieś na dziale dziecięcym.
Oto zestaw 26 stempli literek:
Stemple literki z Dealz
Zestaw jest włożony w plastikowe opakowanie. Jest też poduszeczka z tuszem. Jak widać, polskich liter brak, ale trudno :D
Stemple literki z Dealz
Tak prezentuje się pojedynczy stempel. Jego wymiar to 1x1 cm, a więc jest nieduży. Zestaw zawiera małe litery, co mnie cieszy, bo takich nie miałam.
Stemple literki z Dealz
A tak stemple wyglądają na kartce:
Stemple literki z Dealz
Zestaw stempli z Dealz bardzo dobrze się u mnie sprawuje i jestem z niego zadowolona. Prezent był trafiony, co mnie bardzo cieszy :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz