wtorek, 21 stycznia 2020

Ozdobne motyle

Hej!
Kilka miesięcy temu nabyłam w Action zestaw do stworzenia ozdoby pod kopułką. Bardzo mi się spodobał, bo miał elementy z motylami, które uwielbia moja Mama. I z myślą o niej kupiłam zestaw. Niestety, nie pamiętam, ile kosztował, ale chyba coś koło dychy.
Z tego, co widziałam, było kilka wersji kolorystycznych. Ja wzięłam ten, który tutaj możecie podziwiać.
Na opakowaniu jest info, co jest w zestawie:
W środku znajduje się plastikowa kopułka, korkowa podstawka, druciki, przylepce oraz ozdobne elementy. Można je bez problemu wypchnąć, perforacja zdała egzamin :D
Ozdobę można zrobić wedle własnego pomysłu. Moja wygląda tak:
Mamie bardzo się spodobała taka ozdoba. Mnie również - lubię takie kopułki :)
A Wam jak się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz