czwartek, 29 października 2020

Broszka na Strajk Kobiet DIY

Broszka na Strajk Kobiet DIY

Hej!

Protesty opanowały Polskę i kreatywność nie zna granic, zwłaszcza jeśli chodzi o napisy na kartonach. Ja postanowiłam zrobić małe DIY i pokazać Wam, jak zrobić prostą broszkę na Strajk Kobiet. Do stworzenia broszki zainspirowała mnie Haftowana Baba i jej haftowany tutorial na insta. Moja filcowa broszka jest bardzo prosta w wykonaniu i jej zrobienie nie zajmuje wiele czasu.


Co będzie potrzebne?

-kawałek czerwonego sztywnego materiału (u mnie filc)

-igła z nitką

-zapięcie do broszki (lub agrafka)

-nożyczki

-kawałek papieru i ołówek (opcjonalnie)

Broszka na Strajk Kobiet DIY
Ja zaczęłam od narysowania błyskawicy na papierze śniadaniowym, ale można ten krok pominąć i narysować błyskawicę na materiale. Wycinamy dwie identyczne sztuki.
Broszka na Strajk Kobiet DIY
Odwracamy na tył i przyszywamy zapięcie do broszki. Domniemam, że nie każdy takie posiada, więc można tutaj po prostu przypiąć agrafkę i już nie szyć.
Broszka na Strajk Kobiet DIY
Broszka na Strajk Kobiet DIY
Zszywamy dwa kawałki:
Broszka na Strajk Kobiet DIY
I już, gotowe :)
Broszka na Strajk Kobiet DIY
Broszka na Strajk Kobiet DIY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz