wtorek, 20 października 2020

Markery do szkła z Action

Markery do szkła z Action
Hej!
Markery do szkła i porcelany zapragnęłam mieć akurat wtedy, kiedy niemal nas wszystkich zamknęli w domach. Sklepy pozamykane, a ja mam parcie na malowanie świecznika... No ale. Akurat robiłam zamówienie u mojego ulubionego sprzedawcy na Allegro, który ma rzeczy z Action (wiadomo, drożej) i pomyślałam, że dorzucę sobie właśnie takie markery do szkła. Kosztowały coś ok. 10 zł. Markery Decotime są dostępne w Action i tam są oczywiście tańsze. Wybrałam sobie takie pastelowe, nie było dużego wyboru.
Markery do szkła z Action
Jak informuje producent, są to markery na bazie wody, można nimi malować po szkle, porcelanie i metalu.
Markery do szkła z Action
Tak wyglądają bez opakowania:
Markery do szkła z Action
Końcówka jest taka. Całkiem dobrze się nią maluje.
Markery do szkła z Action
Jak wspomniałam wyżej, zapragnęłam mieć świecznik. Mam takie słoiczki po jogurtach i lubię je przerabiać na świeczniki. I chciałam mieć świecznik koniecznie w listki. No to zielony marker poszedł w ruch. 
Markery do szkła z Action
Coś tam powstało:
Markery do szkła z Action

Jak widać, nie są one jakoś super widoczne, ale coś jednak widać. Liczyłam się z tym, już patrząc na opakowanie doszłam do wniosku, że mogą tak wyglądać. Domyślam, się, że np. na białej porcelanie byłyby nieco bardziej widoczne. Ale już tego nie sprawdzę, bo... Wszystkie markery mi wyschły. Najlepsze jest to, że nie zdążyłam ich wszystkich użyć. Zaraz po użyciu, zielonym nie dało się nic zrobić. Dosłownie kilka dni później od zakupu wyschły pozostałe, chociaż nawet ich nie otwierałam (no dobra, ten żółty do zdjęcia był otwarty). No i nie wiem, czy to tak się dzieje zawsze w przypadku tych markerów, czy może mnie się trafiły felerne. Ale już tego nie sprawdzę, nie kupię ich więcej. Także tak... Ale co do pomalowanego świecznika, marker póki co się trzyma. Chociaż tyle dobrego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz