niedziela, 11 października 2020

Dynie z folii piankowej DIY

 Dynie z folii piankowej DIY

Hej!

Lubię folię piankową, bo świetnie się sprawdza w tworzeniu różnych rzeczy. Można z niej zrobić m.in.:

A tym razem mam dla Was dynie z folii piankowej. Dynie kojarzą się z jesienią oraz Halloween, także idealnie na ten piękny czas :D

Co będzie potrzebne?

-folia piankowa

-nożyczki

-ołówek

-szablon

Dynie z folii piankowej DIY
Wycinamy szablon lub przerysowujemy na coś. Ja oddrukowuję szablony i przenoszę je w razie potrzeby na papier śniadaniowy. A następnie odrysowujemy szablon na folii piankowej. 
Dynie z folii piankowej DIY
Dynie z folii piankowej DIY
No i wycinamy oczywiście.
Dynie z folii piankowej DIY
Ja wybrałam tym razem folię z fakturą, ja na to mówię farfocle :D Akurat taka mi wpadła w ręce.
Dynie z folii piankowej DIY
No i wycinamy tyle dyń, ile chcemy, albo na ile starczy folii :D
Dynie z folii piankowej DIY
No dobra, ale do czego je wykorzystać? Można z nich na przykład zrobić:
-girlandę - wystarczy zrobić dziurki i powiesić na sznurku
-stemple - do ich zrobienia idealna będzie gładka folia piankowa; tutaj jest tutorial
-magnesy - tutaj więcej
-naklejki - wystarczy przykleić dwustronną taśmę, a potem poprzyklejać dynie, gdzie się chce, np. na okładkę zeszytu czy notesu
-podkładki pod kubki - do tego też się nada folia
-ozdoba - można je po prostu gdzieś powiesić/poustawiać - prosta dekoracja na Halloween gotowa :)
-element do art journala - dynie nadadzą się też do artystycznego dziennika; polecam przyklejać dwustronną taśmą
-breloczek - wystarczy zrobić dziurkę (najlepiej zabezpieczyć ją kółeczkiem), dodać oczko i kółko od breloka i już :D Do tego polecam zestaw kaletniczy.
-klipsy do wieszania zdjęć czy czegoś innego - tutaj pokazywałam, jak zrobić takie spinacze
Dynie z folii piankowej DIY
Ja jeszcze nie wiem, do czego wykorzystam moje dynie, ale z resztek zrobiłam sobie stempel :D

Lubicie dynie? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz