sobota, 31 października 2020

Jesienny art journal

Jesienny art journal

Hej!

Dawno nie było na blogu art journali, ale to wszystko dlatego, że prezentuję je głównie na insta. Tym razem art journal nieco inny, bo niemal cały jest po polsku. W poprzednich królował angielski. Wszystko przez to, że większość naklejek, bloków itp. mam po angielsku, bo takie głównie można kupić. I takie właśnie rzeczy wklejam do journali. A tym razem zrobiłam to nieco inaczej i dodałam różne polskie teksty. Moje pismo nie jest piękne, no ale nie można być doskonałym w każdej dziedzinie życia XD Jeśli chodzi o bazę, zrobiłam ją sama ze zwykłego bloku. Zapraszam do oglądania.

Jesienny art journal

Jesienny art journal

Jesienny art journal
Już jesień, już liście spadają z jaworów,
Nastaje czas chłodnych i długich wieczorów,
Już ptak odlatuje ku ciepłej krainie.
Co było – nie wróci, co będzie – przeminie. - Miron Białoszewski "Powitanie jesieni"
Jesienny art journal
Na górze róże
I fiołków pięć
Nic mi się nie chce
Czekam na śmierć - Zgnili Dekadenci
Jesienny art journal
Jesień wszystko odmienia, 
Niesie smutek i łzy. 
Lecz zawdzięczam jesieni, 
Że kiedyś kwitły bzy - Janusz Laskowski
Jesienny art journal
Jesień mnie cieniem zwiędłych drzew dotyka,
Słońce rozpływa się gasnącym złotem.
Pierścień dni moich z wolna się zamyka,
Czas mnie otoczył zwartym żywopłotem.
Ledwo ponad mogę sięgnąć okiem
Na pola szarym cichnące milczeniem.
Serce uśmierza się tętnem głębokiem.
Czemu nachodzisz mnie, wiosno, wspomnieniem?
Tak wiele ważnych spraw mam do zachodu,
Zanim z mym cieniem zostaniemy sami.
Czemu mi rzucasz kamień do ogrodu
I mącisz moją rozmowę z ptakami? - Leopold Staff "Jesień"
Jesienny art journal

Jesienny art journal
Znowu idzie jesień,
jesień idzie, nie ma na to rady! - Andrzej Waligórski "Jesień idzie"
Jesienny art journal
Jesienią spadają liście
A ja się czuję niezajebiście
A ja się czuję jak zdechła ryba
Umrę sobie chyba  - Zgnili Dekadenci
Jesienny art journal
Wicher wieje, deszcz zacina,
Jesień, jesień już! - Maria Konopnicka
Jesienny art journal
Jesienią, Jesienią
Sady się rumienią;
Czerwone jabłuszka
Pomiędzy zielenią - Maria Konopnicka
Jesienny art journal
O szyby deszcz dzwoni, deszcz dzwoni jesienny
I pluszcze jednaki, miarowy, niezmienny,
Dżdżu krople padają i tłuką w me okno...
Jęk szklany... płacz szklany... a szyby w mgle mokną
I światła szarego blask sączy się senny...
O szyby deszcz dzwoni, deszcz dzwoni jesienny... - Leopold Staff "Deszcz jesienny"
Jesienny art journal
Czemu w jesieni zawsze mgły
mroźny wiatr w suchych liściach sepleni
czyż nigdy nikt nie widział róż kwitnących w jesieni - Adam Augustyn "Czemu w jesieni"
Jesienny art journal

Jesienny art journal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz