czwartek, 8 października 2020

Torby prezentowe z jeansu DIY

Torby prezentowe z jeansu DIY

Hej!
Lubię dawać prezenty. Lubię je wybierać i pakować. Bardzo się staram, żeby nie kupować nowych opakowań na prezenty. Zazwyczaj wykorzystuję torby papierowe, które kiedyś ktoś mi dał, ale robię też własne "opakowania". Tym razem mam dla Was pomysł na wykorzystanie starych dżinsów. Muszą mieć tylko niezniszczone nogawki :D
I uwaga, ja mistrzem szycia nie jestem, także proszę mnie nie bić :D

Co będzie potrzebne?
-spodnie dżinsowe
-igła i nitka/maszyna do szycia
-nożyczki
Torby prezentowe z jeansu DIY
Odcinamy nogawki. Długość zależy od tego, co tam chcecie wsadzić później :D A następnie zszywamy kawałek z jednej strony. Ja zszyłam po tej, która nie była obszyta, ot, taka wygoda :) I już, i tyle :)
Torby prezentowe z jeansu DIY
I tak oto powstała torba na prezent. Ja akurat zrobiłam torby na wino :D Ale spokojnie, nikomu nie dałam pustej butelki, to tylko do zdjęcia :D Torbę można związać np. sznurkiem czy wstążką.
Torby prezentowe z jeansu DIY
Można też coś zawiesić. Tu bombka, bo robiłam torby z myślą o Bożym Narodzeniu.
Torby prezentowe z jeansu DIY
A co zrobić z pozostałością spodni? Na przykład:
I tak oto można w prosty sposób można wykorzystać niepotrzebne portki. A torby prezentowe zawsze się przydadzą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz