środa, 5 października 2022

Długopisy żelowe z Pepco

Hej!
Wysyp produktów szkolnych to zawsze dobra okazja, by uzupełnić zapasy, lub kupić sobie coś zupełnie nowego. I tak w moje ręce wpadły długopisy żelowe z Pepco, za które zapłaciłam 15 zł. Z tego, co zauważyłam, te długopisy są dostępne cały rok, także nie ma problemu z zakupem. W dzisiejszym poście zaprezentuję kolory tych długopisów. 
Jest to zestaw 32 długopisów żelowych Pepco My School, za jeden wychodzi 47 groszy. Zapakowane są w przezroczyste etui, chociaż widziałam też jakieś zestawy w kartonikach. Są tu różne długopisy, bo i metaliczne, i neonowe, jakieś tam pastelowe i inne takie:

Długopis, jak to długopis. Nic ciekawego. Ot, plastikowy. 
Kolory na kartce (zwykła kartka ksero):
Są to zwykłe i niedrogie długopisy, mają ładne kolory i dobrze piszą. W mojej pracowni szalenie się przydają w każdej ilości i jestem z nich zadowolona. Jedyne, co mi się nie podoba, to długopisy z kilkoma kolorami w środku. Już wolałabym, żeby to był jeden kolor, nawet, jeśli miałyby się powtarzać. Albo jakby te kolory szybciej przechodziły jeden w drugi. Ale tak ogólnie - długopisy żelowe z Pepco jak najbardziej mi się podobają i sprawdzają :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz