wtorek, 23 kwietnia 2024

Marina Bakasova - Akwarelki w czterech krokach

Hej!
W Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich nie pozostaje mi nic innego, jak napisać na blogu właśnie o książce. Będzie o pozycji autorstwa Mariny Bakasovej "Akwarelki w czterech krokach. 150 łatwych wzorów". Książka ta pewnie po lutym 2022 by nie wyszła, ale jest z 2021 roku i jak pojawiła się na rynku, to ja ją bardzo chciałam mieć. Dziś napiszę kilka słów na jej temat.
Autorka zakłada, że każdy może być artystą i jakby nie patrzeć, jest to książka dla każdego. W "Akwarelkach w czterech krokach" znajdują się informacje o tym, jak zacząć malować farbami akwarelowymi - jest tu o narzędziach i materiałach niezbędnych do rozpoczęcia tej przygody, a także o technikach. A to oczywiście jest okraszone malunkami. Dalej znajduje się kolorowy katalog malunków wraz z numerami stron, gdzie znajduje się instrukcja malowania. A kolejne strony "Akwarelek w czterech krokach" to poszczególne motywy namalowane, a jakże, w czterech krokach. Autorka zaznacza też poziom trudności pracy, a także na dole strony pokazuje paletę barw. Sam katalog (prezentuję go w całości niżej) jest bardzo bogaty, zawiera 150 wzorów, więc myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Mnie osobiście zabrakło motywów wielkanocnych, ale za to są bożonarodzeniowe czy na Halloween. 
Książka "Akwarelki w czterech krokach. 150 łatwych wzorów" przypadła mi do gustu. Dowiedziałam się paru nowych rzeczy na temat technik, a bogaty katalog motywów robi wrażenie. Nic, tylko ćwiczyć i malować ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz