czwartek, 11 kwietnia 2024

Metaliczne akwarele DecoTime z Action

Hej!
Kiedy pisałam o metalicznych akwarelach w słoiczkach >>klik<<, wspomniałam, że w Action bywają lepsze akwarele z połyskiem. I pojawiły się ponownie. Ja na blogu pokazywałam już farbki z tej serii - >>metaliczne akwarele 2020<< i >>metaliczne akwarele 2021<<. A w dzisiejszym wpisie prezentuję akwarele z tego roku.
W sklepach Action są dostępne 3 wersje kolorystyczne metalicznych akwareli DecoTime. Cena za jedno opakowanie według strony internetowej to 6,49 zł. Jeden zestaw to 6 farbek i pędzelek do napełniania wodą.
Przypominam, że celem tego wpisu jest pokazanie kolorów, a ja jestem amatorką i nie zajmuję się malarstwem profesjonalnie.
Bardzo ciekawe tłumaczenie, jak zwykle.
Na początek prezentuję wersję w pomarańczowym kartoniku. Kolory: Black, Cool Grey 8, Warm Grey 4,  French Vermillion, Terra Stone, Deep Saffron.
Wersja w zielonym pudełeczku. Kolory: Napoleon Blue, Light Blue, Forest Green, Neo Mint, Pine Forest, Weeds Green.
I ostatnia wersja kolorystyczna, tym razem w fioletowym pudełku. Kolory: Deep Red, Pale Purple, Pale Pink Light, Ultra Marine, Violet Dark, Neon Violet.

Kolory w bloku akwarelowym 300g:
Próby złapania połysku w słońcu:
Napiszę tak - ja farby DecoTime z tej serii bardzo lubię. Wystarczy odrobina farby i od razu widać ją na kartce. Nie trzeba nic "wydłubywać", jak w przypadku farbek w słoiczkach. Do tego zdecydowanie widać, że to farby metaliczne. Cóż, bez sensu się rozpisywać - jak dla mnie fajne akwarele w fajnej cenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz