środa, 24 kwietnia 2024

Zestaw czarnych cienkopisów Avec z Action

Hej!
Tak sobie rozmyślałam ostatnio, że kiedyś w sklepie Action był zestaw czarnych cienkopisów i teraz by mi się przydały, a nie ma. I się pojawiły :D Można więc teraz dostać zestaw 8 czarnych cienkopisów firmy Avec za 6,65 zł. Ja dzisiaj zaprezentuję, jak wyglądają na kartce :)
Opakowanie wygląda tak:
Już z przodu opakowania pokazane są końcówki:
Reszta opakowania:
Oto i cienkopisy Avec. Jak widać, na każdym z nich jest napisane, co to jest, co to za marka, no i wiadomo, jaka to końcówka.
Tutaj najgrubsza końcówka z bliska:
A tu najcieńsza:
Oto, jak cienkopisy prezentują się na kartce z notesu:
Na razie nie mogę nic więcej napisać o tych cienkopisach, bo dopiero zaczęłam ich używać. Ale bardzo mi się przydadzą :D W razie czego edytuję ten wpis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz