piątek, 5 kwietnia 2024

Zestaw stempli Avec z Action

Hej!
W sklepach Action pojawiły się zestawy drewnianych stempli firmy Avec. Koszt 13 stempli w kartoniku to 8,99 zł, a do wyboru są różne wzory. Ja pokażę swój komplet. Wybrałam kwiatki i motylki, bo idealnie będą pasować do mojego leśnego zeszytu. 
Zestaw stempli Avec jest zapakowany w solidne kartonowe pudełko:
Ogólnie opakowanie jest zabezpieczone przed otwarciem (przezroczyste naklejki), ale u mnie w sklepie wszystko było pootwierane. Stąd to drobne wybrzuszenie przy krawędzi.
Z tyłu widać, jakie stemple znajdują się w środku:
A to już stempelki. Przy pierwszym wyjmowaniu musiałam je porozdzielać, bo poprzyczepiały się do siebie.
Stempel z bliska:
A tu już stemple na kartce. Trochę za mocno dusiłam je do poduszki z tuszem, stąd te zanieczyszczenia na bokach. 
Ogólnie rzecz ujmując, za takie pieniądze to jest dobry zestaw. Mnie się przyda do notatnika :) Mam już trochę stempli z Action i dobrze mi się sprawdzają. Co tu dużo pisać - fajne i mają ładne wzory :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz