sobota, 6 kwietnia 2024

Morskie opowieści | Kotki, łódki i torebka

Hej!
Ostatnio naszła mnie myśl, że gdybym była teraz w Gdańsku, to zrobiłabym szydełkowe niebieskie kotki ozdobione muszelkami i podrzucała je w ramach akcji Random Acts of Crochet Kindness. Na szczęście sekundę później mnie orzeźwiło, bo przecież nie muszę być w Gdańsku, by podrzucać morskie motywy. Lublin w końcu też wodę ma, może nie jest to morze, ale Marina jest. 
Wszystkie prezentowane rzeczy są z moich własnych wzorów.
Cóż więc zrobić, gdy wena męczy... Zabrałam się do roboty i najpierw zrobiłam trzy kotki. Powstały z włóczki Alison & Mae Medium. Do tego mają biżuterię ze sztucznych muszelek.
Skoro woda jest, to niech coś po nich pływa... Z tej samej włóczki powstały łódeczki.
A potem do głowy wpadł mi jeszcze jeden pomysł, mianowicie na torebkę z motywami morskimi. Sama baza torebki jest zrobiona z czterech włóczek Alison & Mae - znaczy się, nitka poczwórna. I fajnie wyszła, bo jest sztywna. Następnie zrobiłam łódeczkę na jedną stronę, a na drugą kolorowe rybki. Większość z tej samej włóczki. Drewniana kotwica jest ze sklepu TEDi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz