czwartek, 18 sierpnia 2016

Back to school: Etui na długopisy

Hej!
Szykowałam już ostatni post z serii Back to school, ale do głowy wpadł mi pomysł na jeszcze jedną rzecz. Tym razem jest to etui na długopisy/ołówki/pędzle (również do makijażu), czyli rzecz, która przyda się nie tylko w szkole. Zapraszam na tutorial :)

Co będzie potrzebne?
-dwa kawałki filcu takiej samej wielkości (u mnie filc z Biedronki)
-klej magiczny
-kawałek gumki
-igła i nitka
-wstążka
-nożyczki
-ozdoby (opcjonalnie)

Odmierzamy kawałek gumki tak, by długością pasowała do filcu.
Gumkę przyszywamy. Robimy odstępy o takiej wielkości, by można tam było wsunąć długopis/pędzel czy co tam chcemy chować.
 Z drugiej strony filcu przyklejamy wstążkę po jednej i drugiej stronie.
 Cały kawałek smarujemy klejem i przyklejamy drugi arkusz filcu.
Kiedy całość wyschnie, zewnętrzną stronę możemy ozdobić wedle uznania. Ja wybrałam taśmę koronkową.
 Etui jest gotowe :) Możemy wciskać w nie długopisy czy inne rzeczy:
 A tak wygląda zwinięte:

Jak Wam się podoba? :)

8 komentarzy:

  1. Świetne! Bardzo mi się podoba to etui.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne etui, a co najważniejsze stworzone bez szycia :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe i piękne wykonanie :) Bardzo mi się podoba :) Kolejny świetny pomysł.
    Pozdrawiam ciepło i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Filc zawsze robi wrażenie na mnie :) pomysł fajny :)
    Magiczny klej ??? taki do wszystkiego ???

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, zwłaszcza kolor i koronka;)

    OdpowiedzUsuń