niedziela, 28 sierpnia 2016

Przeróbka szufladek z Biedronki | Moja toaletka

Hej!
Dzisiaj chcę Wam pokazać szybką metamorfozę plastikowych szufladek z Biedronki. Kupiłam je już kilka lat temu, ale można je kupić co roku, zazwyczaj w ofercie szkolnej. Bardzo lubię ten organizer, bo mogę posegregować swoje pierdółki :D
Zachciało mi się przemalować szufladki i zagospodarować je na najczęściej używane kosmetyki do makijażu. Chwyciłam więc srebrną farbę w spreju i pomalowałam całość:
Szufladki ustawiłam na małym stoliku i stworzyłam coś w rodzaju toaletki. I wszystko do siebie pasuje :D

Jak Wam się podoba? :)

4 komentarze:

  1. Niesamowity efekt :) Są teraz bardzo stylowe.
    Miłego nowego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja ostatnio szaleję z farbą miedzianą. Świetny pomysł. Wyszło bardzo elegancko i pasuje do reszty drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń