sobota, 20 sierpnia 2016

Zestaw do haftowania z Tigera

Hej!
Od dłuższego czasu miałam ochotę, by coś wyhaftować. Szukałam w domu tamborka, który niestety gdzieś przepadł. Z pomocą przyszedł mi Flying Tiger Copenhagen, w którym znalazłam zestaw do haftowania za 10 zł.
Całość jest zapakowana w płaską kopertę z okienkiem:
Zestaw zawiera tamborek, płótno z wydrukowanym wzorem, mulinę, igłę oraz instrukcję rysunkową:
Na początku czekała mnie niemiła niespodzianka, bo muliny nijak nie mogłam przepchnąć przez ucho igły, które było po prostu za małe. To akurat nie był problem, bo igieł mam od groma, więc zaraz mogłam wyszywać. No i tak dłubałam i dłubałam, aż tu nagle kolejny zonk... Zabrakło mi różowawej muliny.
O ile zielone nici zostały, tak różowawej zbrakło na ostatni element. Nie miałam takiego koloru w swoich zbiorach, ale wybrałam dość podobny i skończyłam robótkę. Może nie jest idealna, ale nie pamiętam kiedy ostatnio haftowałam :D
Bardzo lubię tigerowe zestawy kreatywne, bo za niewielkie pieniądze możemy sprawdzić się w danej technice. Jak nam się nie spodoba, to nie zostanie tona materiałów, z którymi nie wiadomo co zrobić. Mnie haftowanie przypadło do gustu i już rozglądam się za  muliną :D

Co myślicie o takim zestawie? :)

9 komentarzy:

  1. Faktycznie fajna sprawa! Ja za dzieciaka "wyszywałam", ale już na tych gotowych kanwach ze wzorami - z tamborkiem nigdy nie próbowałam, a to wyższa szkoła jazdy. Może się skuszę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A tej muliny nie rozdzielałaś na pasma??

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go kiedyś kupiłam i czeka na lepsze czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elagancko wyhaftowałaś ,teraz naszyjesz na jakąś torebkę? bo aż prosi się aby dumnie paradować między ludzmi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah Tiger, czego tam nie ma :D uwielbiam ten sklep, szkoda tylko, ze jest w tak niewielu miejscach w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  6. dla niewtajemniczonych nitkę trzeba dzielić

    OdpowiedzUsuń