sobota, 27 sierpnia 2016

Kącik do pracy w małym mieszkaniu

Hej!
W moim domu trwa wieczny remont :D i do dyspozycji mam jedynie pokój, łazienkę oraz kuchnię. Chwilowo nasze życie toczy się głównie w pokoju i nie mogę się doczekać, kiedy skończymy górę. Będzie tam m.in. sypialnia oraz moja kuźnia durnych pomysłów pracownia.
Przez długi czas brakowało mi miejsca do pracy. Fakt, mam w pokoju okrągły stolik, na którym stoi komputer, ale zapragnęłam mieć biurko. Poprzeglądałam oferty na olx, pooglądałam biurka w sklepach, ale doszłam w końcu do wniosku, że jednak klasycznego biurka nie chcę. W oko wpadł mi składany czarny stolik z Jyska. Spodobał mi się, bo jest lekki, zajmuje mało miejsca, a jak będzie zawadzał, to po prostu można go złożyć. Na tymczasowe rozwiązanie w sam raz :)
Miejsce na stolik znalazłam w kuchni, bo w pokoju nie ma takiej możliwości. Za poddupnik krzesło służy mi dar od przyjaciela domu.
Zwykle stoi tu zwykła lampa biurkowa. Reszta miejsca jest na talerzyk ze śniadaniem:
Mogę się tu też pouczyć:

Poszyć też mogę :) Stolik ma udźwig do 15kg, więc maszyna spokojnie może stać:
Czasem się tu tynkuję maluję :D

Cieszę się, że znalazłam niewielki kącik, by wstawić stolik. Sama się dziwię, że to mi się udało, ale cóż, czasem trzeba tylko trochę pokombinować ;)
Co myślicie o takim rozwiązaniu? :)

4 komentarze:

  1. Przymierzałam się do tego stolika, ale akurat trafiłam na promocje na biurka, więc zrezygnowałam. Chociaż pewnie i tak go kupię, bo powierzchni płaskich nigdy za wiele. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny stoliczek:). Muszę się mu z bliska przyjrzeć, bo też by mi się taki przydał, a szczególnie, że jest składany :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo praktyczny stoliczek, który przyda się w różnych miejscach i do różnych celów :) Ja uwielbiam przeróżne małe stoliki :)
    Miłego nowego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze to jest mieć gdzie tworzyć:)

    OdpowiedzUsuń