wtorek, 23 sierpnia 2016

Back to school: Tablica korkowa DIY


Hej!
Zapraszam dzisiaj na ostatni post z cyklu Back to school. Tym razem chcę Wam pokazać tablicę, którą zrobiłam już jakiś czas temu z korkowych podkładek :)

Co będzie potrzebne?
-deseczka
-korkowe podkładki
-farby akrylowe
-klej Vicol
-sznurek
-drewniane klamerki i folia piankowa (opcjonalnie)

1. Zaczynamy od pomalowania podkładek. Ja zaszalałam i postawiłam na kilka kolorów, bo tablica będzie wisieć w mojej pracowni :)
2. Kiedy podkładki schną, wiercimy dziurki na sznurek. Możemy też użyć wieszaków meblowych. Co kto woli :)
3. Naklejamy podkładki na deskę.
4. Jeżeli mamy ochotę, wycinamy różne kształty i naklejamy na klamerki, które również przyklejamy na deseczkę.
5. Montujemy sznurek.
Tablica jest gotowa :)

Jak Wam się podoba? :)

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł jak dla mnie. :D Ja przyczepiałam podkładki bezpośrednio do ściany, ale wiadomo jak to się kończy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta rzecz, a jaka pożyteczna :). Fajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super patent! ;)
    Ja mam w planie zrobić coś podobnego, ale bezpośrednio na ścianie. I przy użyciu farby magnetycznej ;) Może kiedyś mi się uda ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na tablicę i te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń