niedziela, 23 października 2016

Lampki ze sznurka DIY

Hej!
Jak już zapewne wiecie, uwielbiam wszelkiego rodzaju światełka. Mam ich w chacie coraz więcej, a teraz znowu przybyły kolejne. Ostatnio na allegro zamawiałam kilka niezbędników i dorzuciłam do tego kolorowe lampki led. Jedne na razie tkwią sobie w słoiku, natomiast drugie wykorzystałam jako bazę do kul.
Moda na cotton balls nie przemija. Ja też kiedyś próbowałam zrobić swoją wersję, ale wyszły mi jajka (ale to nawet lepiej, przydały się na Wielkanoc). W końcu cottonki nabyłam w Biedrze, ale po głowie zaczęły mi chodzić kule z jutowego sznurka. No i tym samym sposobem, co robi się cottonki, zrobiłam kule ze sznurka (wikol, woda i balony). Może nie są idealne, ale dają fajne światło :)

Jak Wam się podobają? :)

6 komentarzy:

  1. Też się czy wyjdą lampki z jutowego sznurka, ale widzę jest to możliwe:) Myślę, że kształt nie jest ważny:) Ważne, że są Twoje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super patent, jestem pod dużym wrażenie :) Zrobiłaś swoje cotton balls :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt wieczorem - niesamowity !

    OdpowiedzUsuń