środa, 5 października 2016

Cebule DIY

Cześć :)
Na blogach królują dynie ze swetrów i te szydełkowe, a ja postanowiłam iść pod prąd i stworzyć... cebule. Robi się je bardzo łatwo i szybko. Ja swoje zrobiłam z getrów z KIKa - para kosztowała mnie jedynie 40 groszy :) Pocięłam je na równe kawałki, pozszywałam z jednej strony, wypchałam wsadem z poduszki, natomiast górę związałam sznurkiem jutowym. Ten pomysł zaczerpnęłam z 11 numeru Poradnika Domowego. Wyszło mi 6 cebul:
Cztery z nich postawiłam na plasterku drewna, a pozostałe dwie wyślę Mamie:
Jak Wam się podobają moje cebule? :D

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te Twoje cebule! Super pomysł i wyszła klimatyczna jesienna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. Bardzo podobają mi się takie projekty. Uwielbiam sklepy Kik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie królują ozdoby choinkowe! Wolę Twoje cebulki! Są słodkie :) Wzruszyłam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Są świetne :) Pasują do Twojej jesiennej aranżacji. Miałaś na prawdę świetny pomysł :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń