sobota, 29 października 2016

Świeca w kubku DIY

Hej!
Dzisiaj mam dla Was podwójną przeróbkę - w ruch poszedł kubek i świeca! :) Uwielbiam wszelkiego rodzaju kubki i mam ich całkiem pokaźną ilość. Jak jakiś mi się spodoba, to po prostu kupuję. Mam ich całkiem sporo i część już mi się przejadła. Ostatnio trochę mi się nudziło (tak to jest, jak skończy się jakiś projekt i nie wie się, co dalej począć z życiem) i postanowiłam wziąć się za kolejne "zrób to sam". Wzięłam dużą czerwoną świecę, którą kiedyś nabyłam w KIKu i rozłupałam ją. Wyjęłam knota, świecę roztopiłam, dodałam trochę czerwonej kredki świecowej i całość wlałam do kubaska w serducha. Poczekałam, aż świeca zastygnie i trochę ją upaciałam farbką z Tigera. No i mam sporą świecę - oj, długo się będzie palić :)

Mam jeszcze jedną taką świecę, a i kubek już dobrałam, więc zacieram rączki, żeby zrobić kolejną :)
Jak Wam się podoba takie DIY? :)

5 komentarzy:

  1. Pomysłowe, można też zrobić z tego prezent dla kogoś. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Efektownie wygląda :) i wosk nie będzie kapał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ciekawie, a i osłonka wielorazowego użytku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetna, kojarzy mi się z Walentynkami :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń