sobota, 15 sierpnia 2020

Farby akrylowe w spreju z Action

Farby akrylowe w spreju z Action
Hej!
Dzisiaj kolejny post z prezentacją kolorów. Tym razem wjeżdżają farby w spreju z Action. Jak jestem w tym sklepie i znajdę zestaw tych farb, to zawsze jakiś wezmę. Bardzo je lubię, od kiedy tylko wpadły mi w ręce :)
Farby akrylowe w spreju z Action
Ja opakowań już nie mam, raz mi się trafiły w plastiku, raz w w kartoniku. Ogólnie farby są sprzedawane po 3 sztuki w zestawie. Kiedy je kupowałam, kosztowały 7,69 zł. 
Farby akrylowe w spreju z Action
Są to farby akrylowe. W każdej buteleczce jest 50 ml.
Farby akrylowe w spreju z Action
Jest kilka zestawów do wyboru, ja wszystkich nie posiadam, ale pokazuję te, które wpadły mi w ręce :)
Farby akrylowe w spreju z Action
No i prezentacja na kartce. Nie z każdej butelki ładnie ten sprej wyszedł :D Wykończenie mają błyszczące i śliskie:
Farby akrylowe w spreju z Action
Bardzo lubię te farby. Trzeba jednak uważać na nie, bo po pierwsze lubią się zatykać, a i jak się ich długo nie używa, zamieniają się w gluta. Najlepiej zużyć je w miarę szybko, bo szkoda, by się marnowały :D U mnie z ich zużyciem nie ma problemu, ciągle nimi pryskam. Zabawa przednia. Nadają się nie tylko do malowania po papierze czy płótnie, ale też można sobie posprejować np. po drewnie. Ja ozdobiłam nimi między innymi tablicę korkową i tacę :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz