wtorek, 4 sierpnia 2020

Flamastry ze stempelkami z Biedronki

Flamastry ze stempelkami St. Majewski z Biedronki
Hej!
Pozostajemy w temacie testowania produktów :D Dzisiaj wjeżdżają flamastry ze stempelkami St. Majewski, które są dostępne w Biedronce za 5 zł. Takie flamastry kojarzą mi się z dzieciństwem. Ale i teraz takie wykorzystuję :) 
Jak zwykle wspomnę o tym, że celem tego wpisu jest pokazanie kolorów produktu, a ja jestem amatorem. I nie mam sklepu internetowego ;)
Flamastry mają 10 kolorów:
Flamastry ze stempelkami St. Majewski z Biedronki
Z tyłu opakowania znajdziemy wszystkie wzory i info od producenta:
Flamastry ze stempelkami St. Majewski z Biedronki
Oto, jak prezentują się po wyjęciu z pudełka:
Flamastry ze stempelkami St. Majewski z Biedronki
Te flamastry różnią się od tych, które miałam za dzieciaka. Wtedy cały flamaster był zakończony stemplem, a tu mamy taki bajer - jest klasyczna końcówka flamastra:
Flamastry ze stempelkami St. Majewski z Biedronki
A w skuwce mamy ukryty stempel. Fajna opcja :)
Flamastry ze stempelkami St. Majewski z Biedronki
Najważniejsze, czyli jak flamastry prezentują się na kartce. Jak widać, stemple są mocno nasączone, dlatego tutaj prezentuję różne siły nacisku. Ale dobrze, że nie są wyschnięte :D
Flamastry ze stempelkami St. Majewski z Biedronki
Dla mnie super sprawa i już są w użyciu, jak to zwykle ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz