sobota, 29 sierpnia 2020

Jak zrobić naklejki DIY

Jak zrobić naklejki DIY
Hej!
Dzisiaj zapraszam Was na kolejny tutorial - tym razem zrobimy naklejki :) Fajna sprawa, mnie naklejki się ciągle przydają i czasem robię je sama. Tym razem chciałam jakieś zrobić, by ozdobić segregator :)

Co będzie potrzebne?
-dobry papier
-markery/farbki (lub gotowe grafiki)
-nożyczki
-taśma dwustronna
-taśma przezroczysta (opcjonalnie)
Jak zrobić naklejki DIY
Zaczynamy od stworzenia rysunku/malunku, czy co tam chcecie. Można oczywiście mieć gotową grafikę, ale zabawa jest lepsza, kiedy robimy naklejki od podstaw. Ja zrobiłam proste rysunki (fajne tutoriale ma Agata Jakuszko - Draw the words), ale użyłam też piórek z zestawu z Action. Jeżeli chodzi o papier, polecam dobry blok techniczny, który się nie rozwarstwia. Nie polecam też wycinania dokładnie malunku przed przyklejaniem na taśmę dwustronną, lepiej nakleić tak, jak ja zrobiłam to niżej. Przynajmniej taśma nie będzie lepiła się do nożyczek :D
Jak zrobić naklejki DIY
Naklejamy kolejne wzory. Możemy też nakleić przezroczystą taśmę, wtedy naklejki będą błyszczące. Ja wolę właśnie taką opcję :) No i wycinamy:
Jak zrobić naklejki DIY
I już, gotowe :) Możemy już naklejać, gdzie tam chcemy :D
Jak zrobić naklejki DIY
Jest to fajna opcja, by zrobić sobie naklejki na zeszyty, segregatory, teczki i tak dalej. Przydadzą się też do kalendarza/bullet journal czy do art journala :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz