czwartek, 20 sierpnia 2020

Maks Skrzeczkowski - Foto notatki

 

Maks Skrzeczkowski - Foto notatki

Hej!

Czas na kolejną wystawę, którą chcę Wam pokazać. Natrafiłam na nią przez przypadek, bo wybrałam się na plac Lecha Kaczyńskiego, by sprawdzić, czy nie ma tam śmieci ;) W każdym razie w okolicy Centrum Kultury bywam rzadko, no nie po drodze mi. Ale znalazłam się tam i patrzę - o, wystawa, super! I tak właśnie natrafiłam na wystawę Maksa Skrzeczkowskiego "Foto notatki". Można ją zobaczyć przed Centrum Kultury w Lublinie, ale nie wiem, do kiedy. 


Maks Skrzeczkowski jest fotografem i podróżnikiem, wykłada fotografię na Wydziale Politologii UMCS. Laureat licznych nagród, jest też autorem ponad 30 wystaw fotograficznych. 

Od 20 lat staram się zdefiniować fenomen Kazimierza. Tu się urodziłem i tu mieszkam. Chcę pokazać coś nieuchwytnego - chwile, które trwają krótko. Odnoszę wrażenie, że udaje mi się je nie tylko zobaczyć, ale także pokazać za pomocą fotografii.

Źródło cytatu

Maks Skrzeczkowski - Foto notatki

Artysta pokazuje na zdjęciach Kazimierz Dolny. Byłam tam kilka razy, ale nie miałam okazji ani się poprzyglądać, ani zachwycić - zawsze trafiałam tam, kiedy było bardzo dużo ludzi. W każdym razie na wystawie miałam okazję zobaczyć Kazimierz z nieco innej perspektywy.

Maks Skrzeczkowski - Foto notatki

Maks Skrzeczkowski - Foto notatki

Maks Skrzeczkowski - Foto notatki

Maks Skrzeczkowski - Foto notatki

Maks Skrzeczkowski - Foto notatki

Maks Skrzeczkowski - Foto notatki

Maks Skrzeczkowski - Foto notatki

Maks Skrzeczkowski - Foto notatki

Maks Skrzeczkowski - Foto notatki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz