poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Sierpniowe zakupy z Action

 


Hej!
Uwielbiam sklep Action i pewnie już o tym wspominałam :D Co prawda nie ma go w Lublinie, ale trudno - bywam w innych lokalizacjach :D Swoją drogą dawno w Action nie byłam. Ostatni raz nawiedziłam ten sklep w styczniu. Potem planowałam wypad na wiosnę, ale wiadomo, co to się na wiosnę działo. Dlatego z radością pognałam do Action, kiedy miałam okazję :D Kupiłam dużo, bo rzadko tam bywam. Gdybym bywała częściej, pewnie moje zakupy nie byłyby tak spektakularne. Na pocieszenie dodam, że kupiłam dużo więcej, niż tu pokazuję :P I jakby co, jest to post zakupowy, ale za jakiś czas możecie spodziewać się testów poszczególnych produktów.

Maszyna do złocenia, 39,99 zł
Takie oto urządzenie chciałam już wcześniej, ale ono było dużo droższe (nie pamiętam, ile kosztowało, coś koło 70 zł). Cztery dychy to lepsza opcja :) Nie mogę się doczekać, kiedy coś na tym stworzę, wszak złociarka w domu to super rzecz.
maszyna do złocenia maszyna aplikująca folię Action

Zestaw akwarel w puszce, 4,39 zł

Nie wiem, czy za takie pieniądze jest to coś warte, ale spróbować można. Mnie dużo farbek akwarelowych idzie do journali, także zobaczymy :D

Zestaw akwarel w puszce Action

Markery do tkanin, 4,95 zł

Lubię paciać tkaniny, już nie raz na blogu takie malowanie pokazywałam. Z chęcią wypróbuję markery, też ciekawa opcja.

Markery do tkanin Action
Folia, 6,79 zł

Po prostu się przyda :D

folia rolka papieru Action
Farba perłowa 3D, 3,65 zł

Miałam już farby z tej serii, ale były w innym opakowaniu. No, ale są już na wykończeniu, więc czas na kolejne opakowania :D

Farba perłowa 3D Action
Bullet journal, 8,89 zł

Jestem wielką fanką różnych zeszytów, a ten skradł moje serce. Były inne do wyboru, ale ja wybrałam właśnie ten, który możecie tu zobaczyć. Prezentuję też kilka zdjęć ze środka, bo nie planuję już postów na ten temat :)

Bullet journal Action

Bullet journal Action

Bullet journal Action

Bullet journal Action

Bullet journal Action
Blok do projektowania, 3,85 zł

Uwielbiam te bloki, są moim must have w journalach. Tego akurat nie miałam, ale już mam :D

blok scrapbooking Action

Metalowe ornamenty, 3,99 zł
Mam już takie, ale inne :D Fajna rzecz.
Metalowe ornamenty Action
Glina do modelowania, 5,95 zł
Jak dobrze pamiętam, miałam ją kiedyś. Bardzo się przydaje :)
glina Action
Farba akrylowa, 8,19 zł; Werniks akrylowy 6,55 zł
Mam już te farby i dla mnie są ok. To samo z lakierem, baaardzo mi się przydaje :) 
farba akrylowa Action werniks akrylowy Action

Co polecacie nabyć w Action? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz