niedziela, 10 maja 2020

Kosmiczna torebka DIY

Kosmiczna torebka DIY
Hej!
Uwielbiam okrągłe torebki. Rzadko takie widuję w sklepach czy lumpeksach, ale jak już na taką trafię, to chętnie oglądam, a czasami kupuję :D
Kosmiczna torebka DIY
Kosmiczna torebka DIY
Oprócz okrągłych torebek, lubię też kosmos. Nie jest to moje główne zainteresowanie, ale chętnie oglądam zdjęcia kosmiczne. No dobra, dlaczegóż by nie połączyć kosmosu i okrągłej torebki? :D No i tak oto na torebce powstała bliżej nieokreślona planeta. Do jej napaćkania użyłam niezawodnego Srebrolu i Złotolu. Taki malunek można też zrobić Renoskórem, ale ja akurat nie miałam. W przypadku Srebrolu i Złotolu trzeba uważać, bo nie trzyma się każdej powierzchni, zwłaszcza jeśli chodzi o torebki. Oba lakiery zmyłam z pędzla zmywaczem do paznokci.
Kosmiczna torebka DIY
Do torebki doczepiłam jeszcze dwie gwiazdki:
Kosmiczna torebka DIY
I tak oto prezentuje się torebka pomalowana Srebrolem i Złotolem:
Kosmiczna torebka DIY
Lubicie takie kosmiczne klimaty? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz