poniedziałek, 25 maja 2020

Tropikalny naszyjnik DIY

Tropikalny naszyjnik DIY
Hej!
Na taki naszyjnik naszło mnie już dawno temu, a to za sprawą Dare to DIY i naszyjnika z liśćmi. Pomyślałam, że zrobię coś w tym stylu. Akurat miałam fajne drewniane elementy, których użyłam do zrobienia takiego naszyjnika.

Co będzie potrzebne?
-drewniane elementy
-łańcuszek
-zapięcie do łańcuszka
-kółka montażowe
-mała wiertarka

Tropikalny naszyjnik DIY
Zaczęłam od zrobienia dziurek w elementach. Zrobiłam je mini szlifierką z Biedry, można do niej dopiąć mini wiertełko.
Tropikalny naszyjnik DIY
Następny krok to zaczepienie kółka montażowego na elemencie, a następnie na łańcuszku.
Tropikalny naszyjnik DIY
I tak montujemy kolejne, aż przyczepimy wszystkie. Na sam koniec trzeba jeszcze koniecznie doczepić zapięcie. Ja skorzystałam z dobrego pomysłu na szybkie zapięcie - użyłam dużej agrafki. Gotowe :)
Tropikalny naszyjnik DIY
Tropikalny naszyjnik DIY
Można już nosić naszyjnik :)
Tropikalny naszyjnik DIY
Lubicie taką roślinną biżuterię? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz