wtorek, 22 grudnia 2020

Świąteczny świecznik DIY

 Świąteczny świecznik DIY

Hej!

Dzisiaj chcę pokazać prosty świąteczny świecznik, który zrobiłam na prezent. Stworzyłam go z tego, co miałam w domu. Jako bazy użyłam szklanego pojemnika po świeczce, który oczyściłam z resztek wosku.

Świąteczny świecznik DIY
Na początku planowałam obrobić go szydełkiem, ale coś mi nie szło. Wzięłam więc sznurek, a na nim zawiązałam drewniane elementy (z Action). 
Świąteczny świecznik DIY
I to w sumie tyle roboty :) W razie czego można sznurek zdjąć i zawiesić inne ozdoby, by świecznik służył cały rok.
Świąteczny świecznik DIY
Świąteczny świecznik DIY
Do środka włożyłam lampkę led, nie chciałam, by się okopcił od świeczki :D
Świąteczny świecznik DIY
Świąteczny świecznik DIY
Do prezentu zrobiłam też taką prostą bombkę. Do środka włożyłam ozdoby-prezenty oraz gwiazdkę.
Prosta bombka DIY
Prosta bombka DIY
Prosta bombka DIY

Jak Wam się podoba taki zestaw? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz