wtorek, 8 grudnia 2020

Gwiezdny notes DIY

Gwiezdny notes DIY
Hej!
Kiedyś przewijał mi się w reklamach gwiezdny notes. Chodzi tu o okładkę w gwiezdne konstelacje. No, ale sam notes kosztował mnóstwo kasy. Postanowiłam więc przerobić własny notes. Moja okładka nie jest może tak spektakularna jak okładka tamtego, ale mnie się podoba.

Co będzie potrzebne?
-zeszyt/notes
-farba (u mnie Renoskór, może być np. Złotol lub Srebrol, do papierowych okładek farba akrylowa)
-pędzelek
Gwiezdny notes DIY
Jak wspomniałam wyżej, ja wybrałam farbę Renoskór, ponieważ okładka mojego notesu jest "skórkowa". Ogólnie, jest to farba do prawdziwej skóry, ale na sztucznych też się trzyma. Nie na wszystkich, trzeba próbować. To samo Złotol czy Srebrol.
Gwiezdny notes DIY
Następny krok to namalowanie konstelacji. Można malować prawdziwe, a można coś powymyślać. Co kto lubi i co kto chce :D Potem wystarczy poczekać, aż farba wyschnie i gotowe :)
Gwiezdny notes DIY
Mój notes wygląda tak. Myślę, że fajnie by wyglądał ze Złotolem lub Srebrolem, albo białą farbką, ale takich nie miałam i specjalnie nie chciałam kupować. Mnie tam się podoba :D
Gwiezdny notes DIY


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz