środa, 23 grudnia 2020

Świąteczne breloczki i biżuteria DIY

Hej!

Dzisiaj krótki wpis o świątecznych brelokach i biżuterii. Długo czekałam, by coś takiego zrobić, a potem czekałam jeszcze, by opublikować wpis. Akurat breloczki pojechały na zachód i czekałam, aż odbiorczyni je odbierze :D

Zrobiłam trzy rzeczy: dwa breloki oraz jeden naszyjnik. Użyłam, tego, co kiedyś nabyłam w lumpeksie za grosze. Są to rzeczy proste w stworzeniu i całkiem fajnie się prezentują.

Kiedyś kupiłam dwa kolczyki-choinki. Ja kolczyków nie noszę, więc oczywiście choineczki poszły na przeróbki. Jedna stała się zawieszką do sznureczka. I taki oto wisiorek mam na święta:
Drugiej użyłam do breloczka. Nie doczepiłam standardowego kółka, za to wzięłam zapięcie do bransoletki w kształcie serca (jest z TEDi). Jest na tyle duże, że może służyć jako brelok:
Ostatnia rzecz to brelok z gwiazdką i prezentem. Prezent też nabyłam w lumpeksie i był kolczykiem. Nie miał niestety pary. Doczepiłam także metalową gwiazdkę, a wszystko zamontowałam na kółku:

Lubicie takie świąteczne biżutki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz