piątek, 18 grudnia 2020

Stojaczek na biżuterię DIY

Stojaczek na biżuterię DIY

Hej!
Dzisiaj prezentuję pomysł na mini organizer na biżuterię. Zrobiłam go z tego, co miałam w domu. I już od paru miesięcy dobrze mi służy :)

Co będzie potrzebne?
-mały drewniany pojemnik
-drewniana szpulka 
-klej do drewna
-farbki, ozdobne taśmy (opcjonalnie)

Stojaczek na biżuterię DIY

Ja zaczęłam od pomalowania mojego pojemnika z przegródkami. Użyłam to tego metalicznej czarnej farby z Action. Ale spoko, nie trzeba malować :D
Stojaczek na biżuterię DIY
Oto mój pomalowany pojemniczek. Mam go też z Action, były tam drewniane ozdóbki pierdółki. Uwielbiam te pojemniki, można je fajnie wykorzystać :)
Stojaczek na biżuterię DIY
Mojej szpuli zdecydowałam się nie malować. A niech sobie będzie naturalna :) Zamiast szpulki można użyć drewnianego klocka.
Stojaczek na biżuterię DIY
Następnie skleiłam pojemnik ze szpulką. Szpulkę trzeba przykleić na środku, żeby potem nic się nie przechylało.
Stojaczek na biżuterię DIY
W zasadzie stojaczek jest gotowy, ale ja jeszcze postanowiłam ozdobić go ozdobną taśmą. Chyba też z Action :D Można pominąć ten krok, albo ozdobić stojaczek wedle uznania.
Stojaczek na biżuterię DIY
Stojaczek gotowy :) Służy mi jako organizer do pierścionków i małych naszyjników:
Stojaczek na biżuterię DIY
Stojaczek na biżuterię DIY
Stojaczek na biżuterię DIY
W czym przechowujecie biżuterię? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz