środa, 21 lutego 2024

Kredki Avec wax resist z Action

Hej!
Miałam z tymi kredkami trochę problemów. Znaczy się, nadal je mam, ale wstawiam post, bo potem zapomnę. A póki kredki te są w sklepie, to może komuś wpis się przyda. A może nie. :D
W każdym razie, dzisiaj o kredkach z Action - nazywa się to zestaw akwarelowy Avec wax resist. Na stronie piszą, że kosztują 5,95 zł, ale mnie się wydaje, że w zeszłym tygodniu zapłaciłam za nie 6,95 zł. Mniejsza z tym, są bardzo tanie. Zestaw zawiera 11 kredek i pędzelek do akwarelek. 
Zaznaczam na początku, że nie jestem profesjonalistką. Moim celem jest pokazanie kolorów na kartce i taka jest filozofia tego wpisu.

Opakowanie prezentuje się tak. Od razu widać, co to jest, jest też instrukcja, jak tworzyć piękne dzieła. 

Informacje i znowu instrukcja: 
Oto i kredki. Jest ich 11 - jedna z nich jest biała, do tych właśnie magicznych dzieł. Do tego klasyczny pędzel na wodę do akwarelek.

Kredki z bliska:

Czas na prezentację kredek na kartce. Ja zaczęłam eksperymenty od razu po zakupie - narysowałam sobie białą kredką serduszka, potem użyłam kolorów, a potem pędzelka z wodą (znaczy się, zgodnie z instrukcją). Efekt był rozczarowujący i nawet nie będę tego pokazywać. Pomyślałam, że może to wina zbyt fakturowanego papieru. Znalazłam w domu kawałek mniej fakturowanego i poniżej można zobaczyć efekty eksperymentów. Na samej górze są kredki bez żadnej wody. To różowe coś to kolejna próba z białą kredką i kolorem. Jak wyszło - widać.

A tu już ostatnia próba stworzenia dzieła magicznego zgodnie z instrukcją.
Nie wyszły mi te obrazki, ale czy za 7 zł jest się czym przejmować? Kredki mają ładne i wyraźne kolory, można więc ich użyć do innych prac i trochę się pobawić. A do tego jest jeszcze pędzelek, a to się zawsze przydaje. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz