wtorek, 27 lutego 2024

Chusta w muszle | Alison & Mae Printed ombre cake specials

Hej!
W swoich zbiorach miałam schowaną jeszcze jedną włóczkę Alison & Mae Printed Ombre Cake Specials i nadszedł jej czas. Wymyśliłam sobie chustę, bo dawno takiej nie robiłam. No to włóczka w ruch, szydełko w łapki i tworzymy.
A to banderolka wspomnianej włóczki:
Jak brałam do ręki włóczkę, to wiedziałam, że pójdę w muszelki. Wybrałam sobie wzór nr 6 z książki "Chusty i szale" Janiny Malinowskiej (recenzja >>tutaj<<) o nazwie "chusta w duże muszle". Robiąc tę chustę wspaniale się zrelaksowałam. Fajnie jest szydełkować, naprawdę to uwielbiam. Można coś sobie stworzyć i twórczo odpocząć.
Tej włóczki to mi odrobinę zbrakło i zużyłam jeszcze resztkę tego samego rodzaju, ale w innym kolorze. Zostało mi trochę po zrobieniu szaliczka >>klik<< :)
Chusta wyszła spora, ja zamierzam ją nosić pod szyją. Ale jest na tyle duża, że bez problemu można nią okryć ramiona. Chociaż na ochronę szyi to musi poczekać, bo jakoś się ciepło zrobiło :)
Zdjęcia z fleszem:
Szczegóły:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz